Usługi

Akademia Quintiq
Obsługa klienta

Obsługa klienta

Nasza obsługa klienta wygląda nieco inaczej.
Podejmujemy zobowiązania.

Jeśli Twoja firma ma przestój w działalności, potrzebujesz czegoś więcej niż gwarancja obsługi klienta. Potrzebujesz nastawienia na obsługę klienta.

W firmie Quintiq bierzemy odpowiedzialność za problemy i usuwamy je — bez względu na to, kto lub co jest przyczyną awarii. Angażujemy się mocno w zapewnienie naszym klientom wyjątkowej obsługi, na którą zasługują.

  • Poczucie bezpieczeństwa, jakie zapewnia globalne wsparcie: zawsze i wszędzie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    Zdarzeniom poświęcamy tyle uwagi, ile potrzeba— bez względu na to, kiedy wystąpią.

    Nasze oddziały w Stanach Zjednoczonych, Holandii, Australii i Malezji zapewniają obsługę w języku angielskim 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, zgodnie z zasadą „podążaj za słońcem”.

    Wszyscy nasi konsultanci obsługi klienta mają bezpośredni dostęp do bazy wiedzy ze szczegółowymi informacjami na temat określonego wdrożenia. Wszystkie ważne kwestie są eskalowane zgodnie z umową dotyczącą poziomu usług. Nie ustajemy w wysiłkach, dopóki klient nie jest całkowicie zadowolony.
  • Komfort związany z lokalnym wsparciem
    Naszych klientów obsługują pracownicy, których znają — i którzy dobrze znają ich działalność

    Konsultanci firmy Quintiq, którzy wdrożyli Twoje rozwiązanie, są także zaangażowani w jego obsługę. Nie musisz rozmawiać z kimś obcym, kto znajduje się na drugim końcu świata — uzyskasz bezpośredni dostęp do specjalistów dysponujących wiedzą o Twoim unikatowym środowisku, nabytą z pierwszej ręki.

    Jeśli do zdarzenia dojdzie poza lokalnymi godzinami pracy, globalne wsparcie firmy Quintiq przyjdzie Ci z pomocą.
  • Swoboda wyboru dokładnie tego, czego potrzebujesz.
    Wybierasz potrzebny zakres obsługi klienta.

    W firmie Quintiq możesz wybrać poziom usług — złoty, srebrny lub brązowy — który najlepiej odpowiada Twojemu środowisku. Oferujemy także wsparcie platynowe dla klientów, którzy potrzebują zindywidualizowanych usług i dedykowanych konsultantów obsługi.

    Coroczne badanie wartości jest bezpłatne dla pewnych poziomów usług i dostępne dla wszystkich klientów. Badanie pomaga naszym klientom maksymalizować zwrot z inwestycji dzięki analizowaniu, w jaki sposób wykorzystują oni rozwiązanie, oraz identyfikacji dodatkowych korzyści biznesowych.

    Nasze poziomy usług pomagają uniknąć płacenia za coś, co nie jest potrzebne. Niezależnie od tego, jaki poziom usług wybierzesz, jest coś, co pozostanie niezmienne: nasze bezkompromisowe starania o zapewnienie efektywności Twojej działalności.
  • Dogłębna wiedza, która pozwala zachować kontrolę.
    Przez cały czas jesteś na bieżąco.

    Nasze procesy oparte na kodeksie ITIL umożliwiają naszym klientom:

    • śledzenie stanu wszystkich problemów, nad którymi pracujemy,
    • monitorowanie efektywności naszej obsługi na podstawie wskaźników KPI, takich jak czas reakcji i czas rozwiązania problemu,
    • rozwiązywanie większej liczby problemów wewnętrznie dzięki uczestniczeniu w naszych bezpłatnych szkoleniach elektronicznych,
    • bycie na bieżąco dzięki bezpłatnemu dostępowi do wszechstronnej bazy wiedzy dotyczącej danego oprogramowania.
Oprogramowanie firmy Quintiq jest sercem ważnej działalności biznesowej na całym świecie. Wsparcie dla tego oprogramowania to sedno pracy naszej firmy.
To find out more, please contact us about Quintiq Obsługa klienta.
Wspieranie klientów
Program rekomendacji klientów