Usługi

Akademia Quintiq
Obsługa klienta
Wspieranie klientów

Wspieranie klientów

Customer Care Catalog
    Firma Quintiq dokłada wszelkich starań, aby jej klienci byli stale zadowoleni. Mierzymy ich satysfakcję i identyfikujemy obszary ulepszeń, regularnie zadając następujące pytania:
    • Czy realizujesz swoje cele biznesowe?
    • Czy Twoi użytkownicy są zadowoleni z rozwiązania Quintiq?
    • Czy Twoi użytkownicy są odpowiednio przeszkoleni, aby jak najlepiej wykorzystywać rozwiązanie Quintiq?
    • Czy rozwiązanie jest stabilne i niezawodne?

    Menedżer ds. obsługi klienta
    Pod koniec projektu wdrożeniowego przedstawimy Ci menedżera ds. obsługi klienta i dział pomocy technicznej Quintiq. Współpracujący z Tobą menedżer ds. obsługi klienta będzie:
    • dwa razy w roku mierzyć Twoje zadowolenie, używając wskaźników oceny zadowolenia klienta Quintiq;
    • utrzymywać kontakt z najważniejszymi użytkownikami i udziałowcami w Twojej organizacji;
    • gwarantować, że otrzymujesz comiesięczny newsletter dla klientów Quintiq;
    • na bieżąco informować Cię o najnowszych ofertach firmy Quintiq;
    • zapraszać Cię na ważne wydarzenia organizowane przez firmę Quintiq;
    • odpowiadać na wszystkie ogólne pytania dotyczące firmy Quintiq i jej rozwiązań;
    • monitorować Twoje zgłoszenia do działu pomocy technicznej.

    Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o wsparciu zapewnianym przez firmę Quintiq.

    • Nie zawsze udaje się zapobiec małym problemom...
      Bezpłatna kontrola stanu systemu Quintiq gwarantuje jednak, że nie przeistoczą się one w duże. Kontrola stanu systemu Quintiq umożliwia szybką diagnozę i korygowanie problemów.
      • Bezpłatna w ramach standardowego programu wsparcia i konserwacji Quintiq.
      • Wykorzystuje narzędzia diagnostyczne stosowane przez dział badań i rozwoju firmy Quintiq.
      • Nie zakłóca ani nie przerywa działalności firmy.
      Kontrola stanu systemu
    • Dodatkowe wsparcie, gdy najbardziej go potrzebujesz
      Rozumiemy, że projekt wdrożeniowy nie jest jedynym przedsięwzięciem realizowanym w Twojej firmie. Kiedy Twoje wewnętrzne zasoby są potrzebne gdzieś indziej, możesz polegać na specjalnie wyszkolonych konsultantach Quintiq Hypercare: zapewnią oni wiedzę fachową niezbędną do dalszej realizacji projektu.
      • Z pomocy Hypercare możesz skorzystać w dowolnej fazie projektu — gdy masz ograniczone zasoby lub gdy po prostu szukasz dodatkowego zabezpieczenia i wsparcia.
      • Hypercare to najbardziej niezawodna forma rezerwy planistycznej projektu.
      • Jeśli Twojemu zespołowi projektowemu brakuje określonej wiedzy, konsultanci Quintiq Hypercare wypełnią tę lukę.
      Hypercare
    • Ciągłe doskonalenie, stała przewaga konkurencyjna
      Dział badań i rozwoju firmy Quintiq współpracuje z jej konsultantami i klientami, aby zagwarantować, że w oprogramowaniu Quintiq zawsze wykorzystuje się najnowocześniejsze rozwiązania i technologie. Ciągłe doskonalenie zapewnia firmie Quintiq i jej klientom stałą przewagę konkurencyjną.

      Zaktualizuj platformę Quintiq do wersji 5.0, aby skorzystać z ulepszeń technicznych i funkcjonalnych, takich jak:
      • nowy serwer mobilny i pakiet aplikacji,
      • nowe, w pełni konfigurowalne pulpity,
      • zwiększona szybkość i wydajność,
      • bijąca światowe rekordy technologia optymalizacji.
      Projekt aktualizacji
    • Co jeszcze możesz osiągnąć dzięki rozwiązaniom Quintiq?
      Aplikacja Quintiq może wymagać okresowych modyfikacji, uwzględniających rozwój Twojej firmy. Analiza wartości rozwiązania Quintiq pozwala zidentyfikować obszary potencjalnych modyfikacji i ulepszeń, tak aby było ono stale w 100% dostosowane do Twoich potrzeb. Dzięki analizie wartości możesz zawsze maksymalnie wykorzystywać swoją aplikację Quintiq.

      Analiza wartości pozwala:
      • ocenić bieżące wyniki i dopasowanie rozwiązania,
      • zmierzyć wartość rozwiązania Quintiq dla Twoich operacji,
      • usprawnić konfigurację i zwiększyć integrację.
      Analiza wartości
    Program rekomendacji klientów