Usługi

Akademia Quintiq
Obsługa klienta
 Wspieranie klientów
Akademia Quintiq
Obsługa klienta
Wspieranie klientów

Wspieranie klientów

Customer Care Catalog
    Firma Quintiq dokłada wszelkich starań, aby jej klienci byli stale zadowoleni. Mierzymy ich satysfakcję i identyfikujemy obszary ulepszeń, regularnie zadając następujące pytania:
    • Czy realizujesz swoje cele biznesowe?
    • Czy Twoi użytkownicy są zadowoleni z rozwiązania Quintiq?
    • Czy Twoi użytkownicy są odpowiednio przeszkoleni, aby jak najlepiej wykorzystywać rozwiązanie Quintiq?
    • Czy rozwiązanie jest stabilne i niezawodne?

    Menedżer ds. obsługi klienta
    Pod koniec projektu wdrożeniowego przedstawimy Ci menedżera ds. obsługi klienta i dział pomocy technicznej Quintiq. Współpracujący z Tobą menedżer ds. obsługi klienta będzie:
    • dwa razy w roku mierzyć Twoje zadowolenie, używając wskaźników oceny zadowolenia klienta Quintiq;
    • utrzymywać kontakt z najważniejszymi użytkownikami i udziałowcami w Twojej organizacji;
    • gwarantować, że otrzymujesz comiesięczny newsletter dla klientów Quintiq;
    • na bieżąco informować Cię o najnowszych ofertach firmy Quintiq;
    • zapraszać Cię na ważne wydarzenia organizowane przez firmę Quintiq;
    • odpowiadać na wszystkie ogólne pytania dotyczące firmy Quintiq i jej rozwiązań;
    • monitorować Twoje zgłoszenia do działu pomocy technicznej.

    Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o wsparciu zapewnianym przez firmę Quintiq.

    • Nie zawsze udaje się zapobiec małym problemom...
      Bezpłatna kontrola stanu systemu Quintiq gwarantuje jednak, że nie przeistoczą się one w duże. Kontrola stanu systemu Quintiq umożliwia szybką diagnozę i korygowanie problemów.
      • Bezpłatna w ramach standardowego programu wsparcia i konserwacji Quintiq.
      • Wykorzystuje narzędzia diagnostyczne stosowane przez dział badań i rozwoju firmy Quintiq.
      • Nie zakłóca ani nie przerywa działalności firmy.
      Kontrola stanu systemu
    • Dodatkowe wsparcie, gdy najbardziej go potrzebujesz
      Rozumiemy, że projekt wdrożeniowy nie jest jedynym przedsięwzięciem realizowanym w Twojej firmie. Kiedy Twoje wewnętrzne zasoby są potrzebne gdzieś indziej, możesz polegać na specjalnie wyszkolonych konsultantach Quintiq Hypercare: zapewnią oni wiedzę fachową niezbędną do dalszej realizacji projektu.
      • Z pomocy Hypercare możesz skorzystać w dowolnej fazie projektu — gdy masz ograniczone zasoby lub gdy po prostu szukasz dodatkowego zabezpieczenia i wsparcia.
      • Hypercare to najbardziej niezawodna forma rezerwy planistycznej projektu.
      • Jeśli Twojemu zespołowi projektowemu brakuje określonej wiedzy, konsultanci Quintiq Hypercare wypełnią tę lukę.
      Hypercare
    • Ciągłe doskonalenie, stała przewaga konkurencyjna
      Dział badań i rozwoju firmy Quintiq współpracuje z jej konsultantami i klientami, aby zagwarantować, że w oprogramowaniu Quintiq zawsze wykorzystuje się najnowocześniejsze rozwiązania i technologie. Ciągłe doskonalenie zapewnia firmie Quintiq i jej klientom stałą przewagę konkurencyjną.

      Zaktualizuj platformę Quintiq do wersji 5.0, aby skorzystać z ulepszeń technicznych i funkcjonalnych, takich jak:
      • nowy serwer mobilny i pakiet aplikacji,
      • nowe, w pełni konfigurowalne pulpity,
      • zwiększona szybkość i wydajność,
      • bijąca światowe rekordy technologia optymalizacji.
      Projekt aktualizacji
    • Co jeszcze możesz osiągnąć dzięki rozwiązaniom Quintiq?
      Aplikacja Quintiq może wymagać okresowych modyfikacji, uwzględniających rozwój Twojej firmy. Analiza wartości rozwiązania Quintiq pozwala zidentyfikować obszary potencjalnych modyfikacji i ulepszeń, tak aby było ono stale w 100% dostosowane do Twoich potrzeb. Dzięki analizie wartości możesz zawsze maksymalnie wykorzystywać swoją aplikację Quintiq.

      Analiza wartości pozwala:
      • ocenić bieżące wyniki i dopasowanie rozwiązania,
      • zmierzyć wartość rozwiązania Quintiq dla Twoich operacji,
      • usprawnić konfigurację i zwiększyć integrację.
      Analiza wartości
    Program rekomendacji klientów